Етапи нашої співпраці

- Замовник звертається до нашої організації листом або заповнює лист замовлення та анкету, які можна завантажити на нашому сайті.
- Замовник передає до офісу компанії комплект документів, оформлений відповідно до чинного законодавства, а також копії правоустановчих документів фізичної (юридичної) особи. Документи подаються в електронному, а також паперовому вигляді. Перелік документів залежить від класу наслідків будівництва. З даним переліком маєте змогу ознайомитись нижче. Повний пакет документів передається для проведення експертизи.
- Наступним етапом являється укладення договору, в якому зазначається вартість проведення експертизи, а також терміни виконання.
- Проведення експертного дослідження проекту. Експерти перевіряють проектну документацію на відповідність законодавству у сфері будівництва, державним будівельним нормам, стандартам і правилам, вихідним даним на проектування, перевіряють правильність визначення класу наслідків
і проведенні розрахунків по проекту.
- Недоліки. Якщо експерти в процесі дослідження проекту виявляють недоліки або помилки в проектній документації – Замовнику надаються письмові зауваження (рекомендації) та повертають проектну документацію на доопрацювання. Також можливо оформити з нами додатковий договір та наш проектний відділ самостійно усуне всі недоліки проектної документації за додаткову плату. Після виправлень, наші експерти повторно досліджують документи.
- Кінцевим етапом є видача позитивного експертного звіту.